FAQ
Deze pagina is open en beantwoord op een van de meest gestelde vragen
Bedrijf
- Contact opnemen
- Waar kan ik 4SR motorkleding proberen?
- Kan 4SR motorkleding worden verkocht in mijn winkel?
- Biedt 4SR sponsoring?
- Kan ik 4SR vinden?
- Waarom vullen niet alle 4SR-dealers een assortiment aan?
Producten
- Hoe kies ik de juiste maat?
- Hoe moet ik voor mijn 4SR-kleding zorgen?
- Kan ik textiel motorkleding in de wasmachine wassen?
- Wat te vermijden?
- Is het normaal dat de huid van mijn kleding niet overal hetzelfde is?
- Kunnen mijn kleren na de val worden gerepareerd?
- De beschermers op Kevlar en leren broeken passen niet bij mijn lengte, kan ik er iets aan doen?
- Biedt 4SR naaiwerk op maat aan?
- Hoe lang duurt de productie op maat?
- Welke beschermers gebruikt 4SR?
- Wanneer worden de huidige collecties gepresenteerd?
- Doet 4SR verkopen na het seizoen?
-Is het mogelijk om goederen te kopen van niet-opgehaalde bestellingen, welke 4SR het magazijn zal verstoren?
Eshop
- Hoeveel betaal ik voor verzending en verpakking?
- Welke betalingsmethoden kan ik gebruiken bij het online bestellen?
- Wanneer ontvang ik een bevestiging dat mijn bestelling is geaccepteerd?
- Wanneer kan ik de goederen verwachten?
- Welke vervoerswijzen bieden jullie aan?
- Zendt 4SR goederen naar Slowakije?
- Kan ik de verzonden goederen retourneren als deze niet bij mij passen?
- Hoe te werk gaan bij het vervangen van de verkeerde maat?
- Waar kan ik een klacht indienen en hoe lang duurt het om deze op te lossen?
- Ik zie mijn vraag hier niet.
Bedrijf
Contact
Als u ons een pakket of schrijven wilt sturen, gebruik dan ons correspondentieadres:
4SR - For Street Racing
Bošilec 106
373 64 Dynín
Op dit adres vind je ook een showroom, waar we je graag in productie op maat maken.
- Terug naar boven -
Waar kan ik 4SR-kleding proberen?
Een lijst van al onze dealers, inclusief winkeladressen, vind je hier .
- Terug naar boven -
Kan ik 4SR motorkleding in mijn winkel verkopen?
Stuur ons informatie over uw fysieke winkel naar info@4sr.cz , waar we eventuele samenwerking kunnen afspreken. Alleen online verkoop van onze goederen is niet mogelijk.
- Terug naar boven -
Biedt 4SR sponsoring?
We kiezen zorgvuldig onze door de fabriek ondersteunde rijders, de meesten zijn racers met een hoger niveau. 4SR kan materiële ondersteuning bieden aan andere professionele concurrenten, in de meeste gevallen een aanzienlijke korting op raceoveralls. Alleen financiële ondersteuning wordt niet aangeboden door 4SR.
- Terug naar boven -
Kan ik het hoofdkantoor van 4SR bezoeken?
Ja, het 4SR-hoofdkantoor is te bezoeken. U vindt onze rode hal vlakbij de toekomstige snelweg D3, Bošilec 106, 373 64 Dynín
- Terug naar boven -
Waarom bieden niet alle 4SR-retailers een compleet assortiment aan?
U vindt het volledige assortiment van het merk 4SR alleen bij geselecteerde dealers, met name de Autotechnologi Praha- , Motojomax Kutná Hora- en Smrž Moto- winkels in České Budějovice .
We kunnen geen invloed uitoefenen op de keuze van de goederen die de verkoper in zijn winkel heeft. Mocht u in de winkel echter niet vinden waar u voor gekomen bent, dan bestelt de verkoper het artikel direct bij ons in het centrale magazijn.
- Terug naar boven -
Producten
Hoe kies ik de juiste maat?
Wat betekent de juiste maat? Kleding of handschoenen stikken me niet, de beschermers zitten stevig op hun plek, ik voel me comfortabel. In het geval van leer kies ik een strakkere maat, deze past zich na verloop van tijd aan. Volg bij het bestellen via Eshop altijd de parameters die voor elk product worden vermeld in het tabblad "Maattabel" en de instructies die in deze tabel worden beschreven.
- Terug naar boven -
Hoe moet ik voor mijn 4SR-kleding zorgen?
Was leren kleding met lauw zeepwater en een zachte doek, het is het beste om vuil direct na terugkomst van de rit te verwijderen. Droge natte kleding wordt uitgespreid op een goed geventileerde plaats, weg van hitte of zonlicht. Breng op een droge glanzende huid een laagje balsem aan en laat het intrekken, veeg de overtollige balsem weg. Als u matte leren kleding bezit, vermijd dan het aanbrengen van de balsem! Behandel matte delen met impregneerspray. Textiel motorkleding heeft verder geen verzorging nodig, maar je kunt hem na het reinigen nog wel behandelen met een impregnerende spray.
Je kunt Kevlar broeken met de hand wassen op 30 ° C nadat je alle beschermers hebt verwijderd.
- Terug naar boven -
Kan ik textiel motorkleding in de wasmachine wassen?
Nee. Bij textieljassen en -broeken zou een waterdicht membraan kunnen scheuren, wat niet meer aan zijn doel zou voldoen. Het enige dat met dit soort kleding in de wasmachine kan worden gewassen, is een uitneembare thermische pad.
- Terug naar boven -
Wat moet je vermijden?
Kleding die u niet gebruikt of drogen in direct zonlicht is niet goed. Over een paar dagen kunnen de kleuren vervagen. De fijne huid die 4SR vaak gebruikt, kan gemakkelijk worden beschadigd door ruwe oppervlakken of scherpe voorwerpen. Als je je kleding al beschadigd hebt, neem dan gerust contact met ons op. We zullen ons best doen om u te adviseren over hoe u de kwestie kunt oplossen. Draag geen lichtgekleurde leren dingen met een donkere spijkerbroek die de huid gemakkelijk kan kleuren.
- Terug naar boven -
Is het normaal dat de huid van mijn kleding niet overal hetzelfde is?
Omdat echt leer, waarvan alle 4SR-leerproducten zijn gemaakt, een natuurlijk materiaal is, kan het variëren in dikte, flexibiliteit en patroondiepte. Dit maakt haar speciaal en uniek en mag niet als onvolmaakt worden beschouwd.
- Terug naar boven -
Kan ik mijn kleding repareren na een val?
Ja. We bieden kwaliteitsgarantie en service na garantie voor alle leren 4SR-kleding. De uiteindelijke kosten van de reparatie zijn afhankelijk van de omvang van de schade. We accepteren alleen gereinigde goederen voor mogelijke reparaties.
- Terug naar boven -
De beschermers voor Kevlar en leren broeken passen niet bij mijn lengte, kan ik er iets aan doen?
Voor alle Kevlar en leren broeken (behalve sport TR 2) zijn de beschermers in hoogte verstelbaar met klittenband, zodat iedereen de ideale positie zal vinden.
- Terug naar boven -
Biedt 4SR naaien op maat aan?
Ja, we maken op maat gemaakte leren jassen, broeken, tweedelige en eendelige racepakken. We weten heel goed hoe belangrijk het is dat kleding perfect past. Daarom proberen we elk product te baseren op de individuele lichaamsverhoudingen van elke rijder. Dit alles gaat hand in hand met kleurontwerp en totaalontwerp, dat in elke kleurencombinatie en stijl kan worden gemaakt. Dit omvat de logo's, namen en nummers van de sponsors. Alle details kunnen worden gemaakt in de vorm van bedrukking, leren logo's, patches of laserbranden.
Schrijf ons op vyroba@4sr.cz en u ontvangt onmiddellijk grafisch materiaal en aanvullende informatie. De uiteindelijke prijs is afhankelijk van de complexiteit van het ontwerp en de daaropvolgende verwerking.
- Terug naar boven -
Hoe lang duurt de productie op maat?
De levertijd is ongeveer 16 weken. Het hangt er ook vanaf in welk stadium van het seizoen je de overall bestelt.
- Terug naar boven -
Welke beschermers gebruikt 4SR?
4SR-producten moeten altijd onder voorbehoud aan de hoogste veiligheidsnormen voldoen. Daarom produceren we niet onze eigen beschermers, maar gebruiken we altijd het beste van het gegeven segment, van gespecialiseerde fabrikanten. Als enige fabrikant in Tsjechië gebruiken we beschermers van de Europese Betac en Pro-Life. Op het tabblad "Comfort en veiligheid" kunt u altijd vooraf de beschermers bekijken die voor een bepaald product zijn gebruikt.
- Terug naar boven -
Wanneer worden de huidige collecties gepresenteerd?
De eerste goederen uit de nieuwe collectie presenteren we altijd voor aanvang van het seizoen, dus. ongeveer in februari / maart. De hele collectie wordt altijd geleidelijk gepresenteerd, we presenteren het hele jaar door nieuwigheden.
- Terug naar boven -
Verkoopt 4SR na het seizoen?
Ja, u kunt de verkoop na het seizoen altijd bij ons zien op 1 oktober, wanneer geselecteerde goederen uit ons assortiment altijd kortingen krijgen.
- Terug naar boven -
Is het mogelijk om goederen te kopen van niet-verzamelde bestellingen, welke 4SR het magazijn zal verstoren?
Ja, het is mogelijk. Dergelijke goederen vind je in de Eshop in de categorie Outlet , sommige stukken zijn te bekijken in de 4SR sample store.
- Terug naar boven -
4SR Eshop
Hoeveel betaal ik voor verzending en verpakking?
Het bedrag van verzending en verpakking is 99 CZK.
- Terug naar boven -
Welke betalingsmethoden kan ik gebruiken bij het online bestellen?
Rembours: Rembours kan worden gebruikt bij het verzenden van goederen naar Tsjechië. U betaalt de goederen bij ontvangst van de koerier.
PayPal: Betaling via het PayPal-betalingssysteem is veilig, eenvoudig en snel.
Betalen met GoPay-kaart: Betalen met een kaart met GoPay is erg handig voor elke kaarthouder. Deze betaling is veilig en snel.
- Terug naar boven -
Wanneer ontvang ik een bevestiging dat mijn bestelling is geaccepteerd?
Onderdeel van de e-mail, die automatisch wordt gegenereerd na het versturen van de bestelling, is ook de orderbevestiging. Verwacht van ons geen nieuwe bevestiging, alle goederen zijn op voorraad, ze worden uiterlijk de derde werkdag na ontvangst van uw bestelling bij u afgeleverd.
- Terug naar boven -
Wanneer kan ik de goederen verwachten?
Alle goederen die besteld kunnen worden in onze Eshop zijn op voorraad en worden binnen de derde werkdag na ontvangst van uw bestelling bij u afgeleverd. Als het niet mogelijk is om de leveringstermijn te halen, zullen wij u hierover informeren. Bestel je voor 12.00 uur, dan kan het pakket de volgende dag al bij je zijn.
- Terug naar boven -
Welke vervoerswijzen bieden jullie aan?
Voor het verzenden van goederen naar Tsjechië maken wij gebruik van de diensten van de Czech Post en GLS.
- Terug naar boven -
Verzendt 4SR goederen naar Slowakije?
Indien u interesse hebt in het verzenden van goederen naar Slowakije, neem dan contact op met de importeur van het merk www.4sr.sk .
- Terug naar boven -
Kan ik de verzonden goederen retourneren als deze niet bij mij passen?
Ja. U kunt dit binnen 14 dagen na de uitgiftedatum van het aankoopbewijs doen. Vul gewoon het bijgevoegde formulier in en stuur de goederen (ongedragen, in de originele verpakking) terug naar ons.
- Terug naar boven -
Hoe doorgaan bij het vervangen van de verkeerde maat?
Stuur de goederen naar ons adres met een kopie van de verkoop en het ingevulde formulier, dat deel uitmaakt van elke bestelling .
- Terug naar boven -
Waar kan ik een klacht indienen en hoe lang duurt het om deze op te lossen?
Stuur goederen die via de e-shop zijn gekocht rechtstreeks naar ons. Neem in andere gevallen contact op met de winkel waar ze u een aankoopbewijs hebben afgegeven. De wettelijke termijn is dertig dagen na het begin van de klacht, maar in de meeste gevallen wordt de klacht veel sneller afgehandeld.
- Terug naar boven -
Ik zie mijn vraag hier niet.
Mocht u hier geen antwoord op uw vragen hebben gevonden, neem dan contact met ons op, wij adviseren u graag. Bel en schrijf 776 26 4444, info@4sr.cz
- Terug naar boven -